Order & Delivery

Bestellen & Bezorgen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

 

Niet (alles) ontvangen?

We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. Hiervan wordt je op de hoogte gebracht. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact met ons opnemen.

 

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis of in ieder geval binnen 3 – 5 werkdagen. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

 

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?

Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel geeft een goede indicatie:

 

Land Levertijd +Extra bezorgtijd

Duitsland, Luxemburg Zoals vermeld op de site +2 – 3 werkdagen

Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Zoals vermeld op de site + 3 – 4 werkdagen

Overige Europese landen Zoals vermeld op de site + 7 – 9 werkdagen

Noord- en Midden-Ameria, Caribisch gebied Zoals vermeld op de site + 5 – 12 werkdagen

Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Zoals vermeld op de site + 9 - 12 werkdagen

Overige landen Zoals vermeld op de site + 8 – 10 werkdagen

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis vanaf € 50,- anders € 5,- binnen Nederland

 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Of heb je per e-mail bevestiging ontvangen? Dan is het gelukt.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Of neem contact met ons op.

 

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

 

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bij een technische storing tussen de 3 – 5 werkdagen

 

Hoe bestel ik iets bij MEDLUXY.nl

In 3 eenvoudige stappen:

1. Leg een artikel in je winkelmandje en ga naar bestellen.

2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres en bezorgdatum.

3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDeal, PayPal, achteraf of door bankoverschrijving. Neem bij de laatste 2 contact met ons op.

 

TIPS

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.

Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijden dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.

Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen, zakelijk, op maat, gepersonaliseerd of anders? Vraag dan een offerte aan.

 

Bezorgen & afhalen

 

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Het korte antwoord is: Ja, vanaf € 50,-

 

Het langere antwoord is: als je besteld bij MEDLUXY, worden bestelling vanaf € 50,- gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de € 50,- geld een vast bedrag van € 5,- aan verzendkosten.

 

Voor een verzending buiten Nederland zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

 

Hieronder een indicatie:

Land Verzendkosten

Binnen de EU € 5,99 – € 33,99

Buiten de EU € 21,99 – € 24,99

Buiten Europa € 24,99 – € 28,49

Rest van de wereld € 31,99

 

Buiten de EU worden mogelijk invoer- of douanerechten aangerekend. Je kunt meer ontdekken via de plaatselijke douane.

 

Ophalen bij een afhaalpunt

Veel van onze artikelen kun je laten bezorgen bij een PostNL loket. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje.

 

Praktisch

Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen postadres kiezen? Grote artikelen kunnen wij in verband met beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten.

 

Ophalen met legitmatiebewijs

We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft niet meteen langs te lopen, want je pakje wordt 7 dagen bewaard bij PostNL. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen, Niet-opgehaalde pakketjes worden hierna geretourneerd.

 

Vind een PostNL afhaalpunt

Wij werken samen met PostNL, DHL, DPD, UPS, Fedex. Automatisch wordt tijdens het bestel proces de beste vervoerder gekozen voor je bestelling.

 

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Dan belt de bezorger aan om het pakketje te overhandigen

 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Soms is het mogelijk om dit aan te geven.

 

Kan ik buiten Nederland en België laten bezorgen?

Ja, de meeste artikelen wel.

 

Binnen de EU bezorgen we alleen geen elektronica, artikelen met een bezorgafspraak.

 

Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

 

Als het kan wel. Want door een bestelling in 1x te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact. Als niet elk artikel uit je bestelling even snel bezorgd kan worden, kun je gratis kiezen voor een lossen verzending. We verzenden dan elk artikel apart zodra het beschikbaar is.

 

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Ja, alle artikelen behalve artikelen die apart of een bestelling die zwaarder dan 12 kilo is. Bestel je veel? Of een zwaar artikel? Dan geef je het beste een postadres op.

 

Wat is een traceercode?

Met een Track & Trace code markeren we een bestelling. Superhandig, want zo kun jij zien wanneer de bezorger langskomt. Het is ook je verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code waar het aan ligt.

 

Ik vind mijn bestelling niet met Track & Trace

Je klikt sneller dan PostNL verwerken kon! Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.

 

Ik heb niets besteld, maar wel een pakket ontvangen?

Staan je naam en adres op de doos? Check dan of er een betaalinstructie bij de bestelling zit.

Geen betaalinstructie

Dan gaat het waarschijnlijk om een cadeautje.

Wel een betaalinstructie

Dan gaat het om een foute bestelling. Om betalingsherinneringen te voorkomen verstuur je de bestelling met betaalinstructie gratis naar:

Medluxy – retour

Krabbendamstraat 23

1024 MD

Nederland

Neem contact met ons op voor de verzendlabel om het gratis te versturen.

© MEDLUXY Instruments for Professionals, All rights reserved.