FAQ

Bestellen & Bezorgen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

 

Niet (alles) ontvangen?

We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. Hiervan wordt je op de hoogte gebracht. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact met ons opnemen.

 

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis of in ieder geval binnen 3 – 5 werkdagen. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

 

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?

Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel geeft een goede indicatie:

 

Land Levertijd +Extra bezorgtijd

Duitsland, Luxemburg Zoals vermeld op de site +2 – 3 werkdagen

Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Zoals vermeld op de site + 3 – 4 werkdagen

Overige Europese landen Zoals vermeld op de site + 7 – 9 werkdagen

Noord- en Midden-Ameria, Caribisch gebied Zoals vermeld op de site + 5 – 12 werkdagen

Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Zoals vermeld op de site + 9 - 12 werkdagen

Overige landen Zoals vermeld op de site + 8 – 10 werkdagen

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis vanaf € 50,- anders € 5,- binnen Nederland

 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Of heb je per e-mail bevestiging ontvangen? Dan is het gelukt.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Of neem contact met ons op.

 

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

 

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bij een technische storing tussen de 3 – 5 werkdagen

 

Hoe bestel ik iets bij MEDLUXY.nl

In 3 eenvoudige stappen:

1. Leg een artikel in je winkelmandje en ga naar bestellen.

2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres en bezorgdatum.

3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDeal, PayPal, achteraf of door bankoverschrijving. Neem bij de laatste 2 contact met ons op.

 

TIPS

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.

Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijden dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.

Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen, zakelijk, op maat, gepersonaliseerd of anders? Vraag dan een offerte aan.

 

 

© MEDLUXY Instruments for Professionals, All rights reserved.